Átmeneti szabályok

Terveink szerint az MCSSZ (utolsó) országos közgyűlése 2012. májusában fogadja el az új alapszabályt, amely 2013. január 1-jén lép majd hatályba. Lesz tehát egy bő fél évünk arra, hogy a struktúrákat hozzáigazítsuk az újhoz.

Konkrétan:

Csapatok

  • A csapatvezetőségek beválasztanak maguk közé néhány külső tagok és/vagy felkérnek embereket a tanácsadó testületekbe.
  • Szeptemberben mindenképpen meg kell választani a január-februári kerületi küdöttgyűlésre küldendő küldötteket, illetve már érdemes gyakorolni az évindító csapatvezetőség-ülést.

Körzetek

  • A kerületi elnökségek ösztönzik a csapatokat, hogy tömörüljenek körzetekbe, és erről beszámolnak az OIB-nek.
  • Ősszel megtartatnak az első körzetgyűlések, ahol körzetelnökök választatnak, akik összeállítanak egy körzetmunkatervet.

Kerületek

  • Buda & Pest, Kecskemét & Szeged, illetve Győr & Szombathely elnökségei megállapodnak, hogyan váljanak egy elnökséggé. (Pl. a tagok egy része lemond, előbb-utóbb közös tisztújítást tartanak stb.)
  • Az elnökségek esetleg felkérnek tanácsadó testületeket.

Országos szint

Országos tanács

  • Megválasztja a pedagógiai bizottság és a felnőttbizottság tagjait.
  • A 2013. május országos küldöttgyűlésig megválasztja az etikai bizottság tagjait.

Mindenhol

  • Nyár vége felé már érdemes barátkozni a kinevezések rendjével.